أَیْنَ الْأَنْجُمُ الزّاهِرَةُ...؟

اذْهَبُواْ فَتَحَسَّسُواْ مِن یُوسُفَ

أَیْنَ الْأَنْجُمُ الزّاهِرَةُ...؟

اذْهَبُواْ فَتَحَسَّسُواْ مِن یُوسُفَ

برای حلب... برای نور...

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ق.ظ

الحمد لله رب العالمین...

چه بسیار جوانان ارزشمندی که با نگاهی وسیع و تمدنی به جبهه های نبرد شتافتند و در این پیروزی بزرگ سهیم بودند. یادشان گرامی است و نامشان پر نور!

همانان که در وصیت نامه های نورانیشان چیزهایی نوشتند که دل های ما را به لرزه در می آورد و انگار که تلنگری می شود برای بیدار شدن از خواب های سنگینمان... وقتی که فرموده بود:" وقتی به غفلت‌ها و بیخیالی‌های خودم در زمانی که باید به یاری دین تو و انقلاب تو می‌پرداختم فکر می‌کنم، این آرزو برایم بزرگ می‌آید. اما لطف و کرم تو بزرگتر است. در دوران زندگی‌ام سعی کردم هیچ موضوع شخصی را از شما نخواهم و برای هیچ موضوع دنیایی شما را قسم ندهم، اما الآن در حرم جدت امام رضا(ع) شما را به مادرتان قسم می‌دهم که همه‌ی جوانان این انقلاب اسلامی را و در آخر این حقیر عاصی را برای نصرت خودتون تربیت کنید و برای سربازی خودتان به کار بگیرید."


پروردگارا جبهه ما گر چه اندک است و گاهی متشتت! اما خرسندیم که دست غیبی ولیت، بن بست ها را می شکافد، تحولات را می آفریند، عزت را به ارمغان می آورد، و خضوع و ستایش را بر پیشانی مومنان حک می کند! دیروز خرمشهر، بستان، سوسنگرد... امروز لبنان، عراق، یمن، شام. و در این میانه «حلب» نگین مقاومت شد تا آزادیخواهان عالم بدانند که اگر تمامی قدرت ها نیز پشت به پشت هم گرد آیند، دست ولی حق، بر آنان چیره خواهد شد! تا پاک طینتان و منصفان ببینند که جبهه باطل زبون است و جبهه حق، به پشتوانه ولیش قدرتمند و اثرگذار است.


خدا بخواهد نصرت خود را نصیب مومنین کند، زمان و مکان بی معنا می شود.

 اثبات بدعهدی کدخدا در برجام و آزادی حلب هر دو نصرت خداست.

باشد که پند بگیریم..


امروز کلید معادلات بر پاشنه ای دیگر خواهد چرخید. آیا متفکران از فرصت های ایجاد شده خدایی بهره خواهند برد؟ همان فرصت هایی که رسول خدا فرمود:" ان لربکم فی ایام دهرکم نفحات الا فتعرضوا لها"، در روزهای شما از طرف پروردگارتان نفحه هایی هست، آگاه باشید وخودتان را در معرض آن ها قرار دهید.


مدتی پیش، رهبر گرانقدرمان، امید خود را معطوف صاحب نظران و اندیشمندان کردند و سیاستمداران عالم را از صحنه های موجود عقب خواندند وقتی که فرمودند:"مسلمانان با همت خود تمدن نوین اسلامی را برپا کنند. این خطاب به علما و رشنفکران جهان اسلام است که غرب را قبله خود نمی دانند. من دیگر امید چندانی به سیاستمداران جهان اسلام ندارم."! سیاسیون عالم، اینک ضمن دلهره و عصبیت توامان! لبخندهای دیپلمات گونه خویش را بر چهره خواهند نشاند و باز نیز مسیر دیگری را برای حیله خواهند گشود. اینکه سیاستمداران ما چه می کنند، موضوع مطالعه این نوشته نیست، اما اندیشمندانی که نور اربعین حسینی ع را رصد کرده اند، دلهایشان هر ساله پیش از گام ها، مهمان سرزمین نینوا شده است، یقینا این فتح را بی ارتباط با فتوحات سال های اخیر جبهه حق نمی شمارند و یقینا فتح الفتوح حلب را کوچکتر از فتح خرمشهر عزیز نمیدانند که امام راحلمان در آن زمان بر دست و بازوی بسیجیان و.. بوسه زد که دست قدرت حق از آستین آنان بیرون آمد و آنان به آرم ما رَمَیْتَ إذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللَّه رَمى‏ مفتخر دانست! آری اینچنین بود که خرمشهر را خدا آزاد کرد و امروز نیز خاطره آن روزهای شیرین برای انقلاب ما تکرار می گردد اما در عرصه ای وسیع تر! عرصه ای که اندیشه و نقشه راه خود را می طلبد و اندیشمندانی هوشمند که در دنیای ظلمانی امروزین، صرفا به نور خدایی می نگرند که؛ المومن ینظر بنور الله...

پ.ن: نوشته شده توسط عزیزی بزرگوار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۶
علی...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی