أَیْنَ الْأَنْجُمُ الزّاهِرَةُ...؟

اذْهَبُواْ فَتَحَسَّسُواْ مِن یُوسُفَ

أَیْنَ الْأَنْجُمُ الزّاهِرَةُ...؟

اذْهَبُواْ فَتَحَسَّسُواْ مِن یُوسُفَ

آنچه تا کنون...

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

هوالحق

وبلاگ نوشتن را از دوم راهنمایی شروع کردیم!

بعد وارد دبیرستان شدم و وبلاگ اول که دو نفری بود تعطیل شد و تمام نوشته هایش هم... اسمش "راز انتظار" بود!

دبیرستان از سال اول تا سوم وبلاگی داشتم که یکباره تصمیم گرفتم دیگر نباشد و بالتبع همه نوشته هایش هم... اسمش "راز ماه من" بود!

از سال سوم وبلاگی داشتم تا همین حالا که اول سال چهارم دانشگاه هستم! اسمش "ستاره های شب دنیا" بود! این یکی رو دیگه واقعا می خواستم نگه دارم... اینکه آدم هر ازگاهی برگردد و سیر بزرگ شدنش را نگاه کند... سیر نوشته هایش را نگاه کند، عقاید و دغدغه هایش را مکتوب کند...احساساتش را به زبان بیاورد واقعا دوست داشتنی بود! اما اتفاقاتی افتاد که خارج از دست من بود و بالاخره خدا نشان داد که به هیچ چیز نباید وابسته بود حتی وبلاگ...حتی تسبیح! حالا همه نوشته های این چند سال اکثرا رفته است و دوباره باید از صفر شروع کرد!


دوباره بنا می کنیم بنای مهدی را...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
علی...

نظرات  (۳)

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۲ عباس کلانتری
سلام پسر ، از این که دوباره شروع کردی خوشحالم !

من عاشق شروع دوباره ام ، تقریبا هر روز صبح دوباره شروع می کنم ، چون شبش تموم می شم معمولا !

انشالله که بنات ماندگار بشه :)
پاسخ:
سلام
عزیزی
کار سختیه واقعا!
ان شاء الله، ممنون خیلی...
من وبلاگ نویسی رو از اول دبیرستان شروع کردم با همون وبلاگ اولی تا همین چند ماه پیش که بلاگفا همه شو پروندو ساکن اینجا شدیم
سلام علی جون، صفحه پرمحتواییه. ایشالله موفق باشی مثل همیشه. من سعادت نداشتم صفحه های قبلیتو ببینم، ولی اگه مث همین بوده چیزیو از دست ندادم.
پاسخ:
سلام عزیزم
:))))))
مرسی حاج آقا از تشریف فرماییتون
خداوند شما رو جزای خیردهاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی